Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-seo-pack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-includes/functions.php on line 6114
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne - Aneta Zamojska Psycholog, trener, coach, autorka.
Warsztaty coachingowe

Intensywne wprowadzenie do coachingu 

O coachingu dzisiaj mówi się wiele, coraz częściej dostrzega się jego skuteczność, ale czy wiesz, czym on jest? Jak można efektywnie używać narzędzi coachingowych zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym? Jak skuteczniej się porozumiewać? Jak zmotywować siebie i innych do działania? I jak poradzić sobie w trudnej sytuacji? Narzędzia coachingowe wspomogą Cię w efektywnym funkcjonowaniu i znajdywaniu rozwiązań.

Szkolenie, w czasie którego zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności, ale przede wszystkim odpowiesz sobie na wiele pytań i poukładasz wiele spraw ćwicząc techniki coachingowe. To szkolenie zmieni Twoje postrzeganie wielu spraw.

Skierowane do menadżerów, pracowników firm i instytucji, osób prywatnych chcących wzmocnić jakość swojego życia.

Skrócony program:

Podstawy i historia coachingu.

Coaching a inne formy wsparcia i rozwoju.

Struktura sesji coachingowej.

Aktywne słuchanie w coachingu.

Pytania jako podstawowe narzędzie.

Rodzaje pytań.

Pytania pożądane i niepożądane.

Model GROW.

Praca z przekonaniami.

Praca z wartościami.

 

Szkolenie nie upoważnia do certyfikatu coacha.

Zobacz też

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty coachingowe
Sztuka zmiany emocji
Gra coachingowa Podróż bohatera
Psychologia osiągania celów
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Skuteczne techniki sprzedaży
Rozwój osobisty
Zarządzanie zespołem
Procesy grupowe i facylitacja
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera