Warsztaty coachingowe

Intensywne wprowadzenie do coachingu 

O coachingu dzisiaj mówi się wiele, coraz częściej dostrzega się jego skuteczność, ale czy wiesz, czym on jest? Jak można efektywnie używać narzędzi coachingowych zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym? Jak skuteczniej się porozumiewać? Jak zmotywować siebie i innych do działania? I jak poradzić sobie w trudnej sytuacji? Narzędzia coachingowe wspomogą Cię w efektywnym funkcjonowaniu i znajdywaniu rozwiązań.

Szkolenie, w czasie którego zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności, ale przede wszystkim odpowiesz sobie na wiele pytań i poukładasz wiele spraw ćwicząc techniki coachingowe. To szkolenie zmieni Twoje postrzeganie wielu spraw.

Skierowane do menadżerów, pracowników firm i instytucji, osób prywatnych chcących wzmocnić jakość swojego życia.

Skrócony program:

Podstawy i historia coachingu.

Coaching a inne formy wsparcia i rozwoju.

Struktura sesji coachingowej.

Aktywne słuchanie w coachingu.

Pytania jako podstawowe narzędzie.

Rodzaje pytań.

Pytania pożądane i niepożądane.

Model GROW.

Praca z przekonaniami.

Praca z wartościami.

 

Szkolenie nie upoważnia do certyfikatu coacha.

Zobacz też

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty coachingowe
Sztuka zmiany emocji
Gra coachingowa Podróż bohatera
Psychologia osiągania celów
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Skuteczne techniki sprzedaży
Rozwój osobisty
Zarządzanie zespołem

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/team.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Procesy grupowe i facylitacja
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera