Rozwiązywanie konfliktów

Kłótnie nikomu nie służą, tym bardziej, gdy ponoszą nas emocje. Wiemy z doświadczenia, że zostaje w nas wtedy złość, żal, zaś obie strony są obrażone. A gdyby tak inaczej – wysłuchać spokojnie drugiej strony, bez emocji podejść do sprawy i ją rozwiązać? Prościej, łatwiej, szybciej i zdrowiej. Można? Można.

W programie:

  1. Przyczyny i źródła konfliktów, czyli dlaczego się nie rozumiemy.
  2. Diagnoza własnego stylu rozwiązywania konfliktów.
  3. Techniki rozwiązywania konfliktów.
  4. Komunikacja asertywna.
  5. Radzenie z emocjami kluczem do sukcesu – skuteczne techniki.

 

Zobacz też

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty coachingowe
Sztuka zmiany emocji
Gra coachingowa Podróż bohatera
Psychologia osiągania celów
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Skuteczne techniki sprzedaży
Rozwój osobisty
Zarządzanie zespołem
Procesy grupowe i facylitacja
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera