Skuteczne techniki sprzedaży

W czasie szkolenia poznasz podstawy skutecznej sprzedaży: czym kierować się w rozmowie z klientem, na co zwracać uwagę, jakich zwrotów używać, jak się zachowywać i dlaczego ludzie w ogóle podejmują decyzję o kupnie. Zdziwisz się, jak proste może być trafienie do klienta, a sprzedaż bardzo skuteczna. Bez manipulacji.

W programie:

  1. Rozpoznanie potrzeb klienta.
  2. Budowanie relacji z klientem.
  3. Aktywne słuchanie.
  4. Skuteczne pytania.
  5. Lingwistyka – odpowiednie budowanie komunikatów.
  6. Rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży.
  7. Radzenie z obiekcjami klienta.

Zobacz też

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty coachingowe
Sztuka zmiany emocji
Gra coachingowa Podróż bohatera
Psychologia osiągania celów
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Skuteczne techniki sprzedaży
Rozwój osobisty
Zarządzanie zespołem
Procesy grupowe i facylitacja
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera