Skuteczne techniki sprzedaży
W czasie szkolenia poznasz podstawy skutecznej sprzedaży: czym kierować się w rozmowie z klientem, na co zwracać uwagę, jakich zwrotów używać, jak się zachowywać i dlaczego ludzie w ogóle podejmują decyzję o kupnie. Zdziwisz się, jak proste może być trafienie do klienta, a sprzedaż bardzo skuteczna. Bez manipulacji.
W programie:
- Rozpoznanie potrzeb klienta.
- Budowanie relacji z klientem.
- Aktywne słuchanie.
- Skuteczne pytania.
- Lingwistyka – odpowiednie budowanie komunikatów.
- Rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży.
- Radzenie z obiekcjami klienta.
Zobacz też
Trwające szkolenia
Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą
Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań
Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.