Rozwój osobisty

Rozkwitnij – rozwiń swoje wewnętrzne zasoby. Znajdź równowagę w swoim życiu, wyznacz swój cel, zaplanuj realizację, odkryj swoje ukryte talenty, pokochaj siebie. Jeszcze nie wiesz, jakie masz ogromne możliwości.

W czasie warsztatu porozumiesz się ze sobą i poznasz metody pracy z innymi. Rozkwitniesz wewnętrznie.

Coaching jest procesem pomagającym ludziom się rozwijać. Tak, żeby działali jeszcze lepiej.

Osiągali wyżyny swoich możliwości.

Stawali się lepszymi.

Lepiej się komunikowali. Również ze sobą.

Sprawniej działali i osiągali zamierzone cele.

Robili to co robią: lepiej, szybciej, łatwiej, taniej.

I żyli lepiej.

Zobacz też

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty coachingowe
Sztuka zmiany emocji
Gra coachingowa Podróż bohatera
Psychologia osiągania celów
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Skuteczne techniki sprzedaży
Rozwój osobisty

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/networking.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Zarządzanie zespołem

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/team.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Procesy grupowe i facylitacja

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/meditation.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera