Zarządzanie zespołem
„Ludzie sukcesu się rozwijają, ludzie przeciętni uważają, że wszystko wiedzą”
Nowoczesne zarządzanie wymaga od lidera skutecznej rozmowy z pracownikami, znajomości metod motywacji i umiejętności motywacji wewnętrznej. W czasie szkolenia poznasz wiele metod, przećwiczysz je, by potem efektywnie wdrażać w życie. Bo każdy szef ciągle się rozwija.
W programie:
Trójkąt profesjonalizmu
Autorytet formalny i nieformalny
Przywódca a zarządca
Znaczenie temperamentu dla wykonywanego zadania
Delegowanie zadań
Skuteczna komunikacja i konstruktywna krytyka
Motywacja zewnętrzna a motywacja wewnętrzna
Wykorzystanie pytań coachingowych w motywowaniu pracowników i wyznaczaniu swoich celów.
Przywództwo sytuacyjne Blancharda
Radzenie z trudnymi emocjami
Teorię X/Y zarządzania zasobami
Przyczyny konfliktów w zespołach
Zobacz też
Trwające szkolenia
Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą
Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań
Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.