Zarządzanie zespołem

„Ludzie sukcesu się rozwijają, ludzie przeciętni uważają, że wszystko wiedzą”

Nowoczesne zarządzanie wymaga od lidera skutecznej rozmowy z pracownikami, znajomości metod motywacji i umiejętności motywacji wewnętrznej. W czasie szkolenia poznasz wiele metod, przećwiczysz je, by potem efektywnie wdrażać w życie. Bo każdy szef ciągle się rozwija.

W programie:

Trójkąt profesjonalizmu

Autorytet formalny i nieformalny

Przywódca a zarządca

Znaczenie temperamentu dla wykonywanego zadania

Delegowanie zadań

Skuteczna komunikacja i konstruktywna krytyka

Motywacja zewnętrzna a motywacja wewnętrzna

 

Wykorzystanie pytań coachingowych w motywowaniu pracowników i wyznaczaniu swoich celów.

Przywództwo sytuacyjne Blancharda

Radzenie z trudnymi emocjami

Teorię X/Y zarządzania zasobami

Przyczyny konfliktów w zespołach

Zobacz też

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty coachingowe

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/experience.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Sztuka zmiany emocji

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/brain.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Gra coachingowa Podróż bohatera

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/statistics.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Psychologia osiągania celów

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/conversation.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Skuteczne techniki sprzedaży
Rozwój osobisty
Zarządzanie zespołem

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/team.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Procesy grupowe i facylitacja

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/meditation.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera