Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

Korzyści

Poznasz metody, które spowodują, że odbiorca będzie Ciebie słyszał, rozumiał i chciał słuchać.

Nauczysz się skutecznie przyciągnąć uwagę słuchaczy.

Nauczysz się znaczenia mowy ciała, bo przecież ciągle się komunikujemy.

Nauczysz się ćwiczeń dotyczących poprawnej wymowy i dykcji.

 

 

Praktycznie

Praktyczne ćwiczenia teatralno-dramowe spowodują, że zrelaksujesz się i nabierzesz dystansu,

przez co ograniczysz stres w czasie prezentacji,

Nauczysz się:

  • jak zagospodarować przestrzeń wokół siebie.
  • jak skupiać uwagę słuchaczy.
  • poznasz metody, jak przygotować się do wystąpienia
  • jak zagospodarować czas
  • jak wykorzystać prezentację w power-poincie

Szkolenie przeznaczone dla osób, które w pracy zawodowej stają przed koniecznością publicznego prezentowania produktów, osiągnięć i planów swojej firmy, instytucji i organizacji.

Trenerka korzysta z bogatego doświadczenia dziennikarskiego oraz konferansjerskiego w prowadzeniu gal, festiwali, spotkań autorskich, przeglądów.

Zobacz też

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty coachingowe
Sztuka zmiany emocji
Gra coachingowa Podróż bohatera
Psychologia osiągania celów
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Skuteczne techniki sprzedaży
Rozwój osobisty
Zarządzanie zespołem
Procesy grupowe i facylitacja

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/meditation.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera