Procesy grupowe i facylitacja

Szkolenie skierowane do osób pracujących z zespołami, grupami i kierujących nimi, a także animatorów społecznych czy nauczycieli.  Poznasz wiedzę z zakresu kształtowania się procesu grupowego, dynamiki grupy oraz faz procesu grupowego i zarządzania procesem grupowym, poznasz metody badania indywidualnych ról zespołowych, metody aktywizowania uczestników oraz role w wieloosobowym zespole.

W programie m.in.:

  1. Kiedy mówimy o grupie.
  2. Dynamika grupy:
  • poziom jawny i niejawny
  • fazy procesu grupowego
  • płaszczyzny interakcji grupy.
  1. Dokąd zmierza grupa:

wyznaczanie  celu jako zarządzanie procesem grupowym.

  1. Facylitator i jego rola w procesie grupowym:
  • kim jest,
  • facylitator a trener,
  • facylitator w każdej fazie procesu grupowego,
  1. Role indywidualne w grupie:
  • role zespołowe Belbina,
  • typy negatywnych postaw uczestników grupy
  • sposoby wykorzystania potencjału poszczególnych typów osobowości.

6. Metody aktywizujące grupę.

Korzystam z bogatego doświadczenia w technikach ćwiczeń dramowych.

 

Zobacz też

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty coachingowe
Sztuka zmiany emocji
Gra coachingowa Podróż bohatera
Psychologia osiągania celów
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Skuteczne techniki sprzedaży
Rozwój osobisty

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/networking.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Zarządzanie zespołem

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/team.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Procesy grupowe i facylitacja
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera