Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Czym jest MaxieDISC?
Model MaxieDISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach.
Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.
Korzyści z zastosowania modelu:
Zwiększanie sprzedaży
Dzięki poznaniu swojego stylu oraz rozpoznawaniu stylów zachowania klienta handlowcy zwiększają sprzedaż.
Usprawnianie zarządzania
Zwiększanie efektywności zespołów następuje dzięki poprawie komunikacji i dopasowaniu zadań do stylów zachowań.
Poprawa relacji
Nauka rozpoznawania stylów zachowań innych, przez co łatwiej zrozumiesz innych i skuteczniej się komunikujesz.
Program:
- Style MaxieDISC – wprowadzenie
- Jak działają poszczególne style.
- Reakcje na stres osób w różnych stylach.
- Inteligencja emocjonalna osób z różnymi stylami.
- Co przychodzi z łatwością.
- Potrzeby osób z danymi stylami.
- Jak skutecznie komunikować się z innymi w zależności od stylu.
Trwające szkolenia
Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą
Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań
Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.