Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC

Czym jest MaxieDISC?

Model MaxieDISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach.

Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

 

Korzyści z zastosowania modelu:

Zwiększanie sprzedaży

Dzięki poznaniu swojego stylu oraz rozpoznawaniu stylów zachowania klienta handlowcy zwiększają sprzedaż.

Usprawnianie zarządzania

Zwiększanie efektywności zespołów następuje dzięki poprawie komunikacji i dopasowaniu zadań do stylów zachowań.

Poprawa relacji

Nauka rozpoznawania stylów zachowań innych, przez co łatwiej zrozumiesz innych i skuteczniej się komunikujesz.

 

Program:

 

  1. Style MaxieDISC – wprowadzenie
  2. Jak działają poszczególne style.
  3. Reakcje na stres osób w różnych stylach.
  4. Inteligencja emocjonalna osób z różnymi stylami.
  5. Co przychodzi z łatwością.
  6. Potrzeby osób z danymi stylami.
  7. Jak skutecznie komunikować się z innymi w zależności od stylu.

 

 

Zobacz też


Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/speech.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/deal.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Rozwiązywanie konfliktów

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/coaching.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Warsztaty coachingowe
Sztuka zmiany emocji

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/brain.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Gra coachingowa Podróż bohatera

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/statistics.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Psychologia osiągania celów

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/conversation.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/sales.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Skuteczne techniki sprzedaży

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/talking.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Rozwój osobisty
Zarządzanie zespołem

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/team.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Procesy grupowe i facylitacja

Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/meditation.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera