Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-seo-pack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-includes/functions.php on line 6114
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne - Aneta Zamojska Psycholog, trener, coach, autorka.
Sztuka zmiany emocji

Emocja, czyli stan znacznego poruszenia umysłu, często działa wbrew nam. Co więc zrobić, byśmy to my decydowali o swoim życiu, a nie emocje? Co zrobić, by stres przestał nas paraliżować? Są na to skuteczne i sprawdzone techniki. Wiedza na temat emocji też zaskakuje i zmienia podejście do wielu spraw. Na tym warsztacie uspokoisz swoje negatywne emocje.

W programie szkolenia m.in.:

Czym są emocje i dlaczego nami rządzą?

Dlaczego tak im ulegamy?

Techniki  radzenia z negatywnymi emocjami.

Sposoby coachingowe na radzenie z negatywnymi emocjami.

Ćwiczenia relaksacyjne.

 

Zobacz też

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty coachingowe
Sztuka zmiany emocji
Gra coachingowa Podróż bohatera
Psychologia osiągania celów
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Skuteczne techniki sprzedaży
Rozwój osobisty
Zarządzanie zespołem
Procesy grupowe i facylitacja
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera