Rozwiązywanie konfliktów
Kłótnie nikomu nie służą, tym bardziej, gdy ponoszą nas emocje. Wiemy z doświadczenia, że zostaje w nas wtedy złość, żal, zaś obie strony są obrażone. A gdyby tak inaczej – wysłuchać spokojnie drugiej strony, bez emocji podejść do sprawy i ją rozwiązać? Prościej, łatwiej, szybciej i zdrowiej. Można? Można.
W programie:
- Przyczyny i źródła konfliktów, czyli dlaczego się nie rozumiemy.
- Diagnoza własnego stylu rozwiązywania konfliktów.
- Techniki rozwiązywania konfliktów.
- Komunikacja asertywna.
- Radzenie z emocjami kluczem do sukcesu – skuteczne techniki.
Zobacz też
Trwające szkolenia
Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą
Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań
Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.