Psychologia osiągania celów
Korzyści
Zaplanujesz swoje cele dzięki sprawdzonym technikom oraz odkryciu swoich zasobów i eliminacji wewnętrznych przeszkód. Zdziwisz się, jak to skutecznie działa
W czasie warsztatu nauczysz się:
- dokładnie wyznaczać swoje cele,
- dowiesz się, czemu nie udawało się realizować celów i jak skutecznie wdrażać swoje plany w życie.
- co Cię może blokować i jak eliminować bariery
- jak wykorzystać efektywnie swój potencjał
- jak przygotować się na sytuację, gdy realizacja celów może być zagrożona
- poznasz sprawdzone techniki psychologiczne.
Program:
Wprowadzenie
Dlaczego nie osiągamy zaplanowanych celów.
Dlaczego nie pracujemy z celami.
Wyznaczenie własnych wartości.
Ustalenie swojego celu wg metody SMART.
Wykorzystanie modelu transteoretycznego TTM.
Sposoby na zapobiegnięcie porażce.
Zakończenie – most w przyszłość.
Zobacz też
Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/conversation.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/sales.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Skuteczne techniki sprzedaży
Warning: file_get_contents(https://anetazamojska.pl/wp-content/uploads/2021/09/networking.svg): failed to open stream: Connection refused in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-content/themes/az/template-parts/offers-loop.php on line 25
Zarządzanie zespołem
Trwające szkolenia
Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą
Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań
Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.