Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-seo-pack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-includes/functions.php on line 6114
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne - Aneta Zamojska Psycholog, trener, coach, autorka.
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne

Korzyści

Poznasz metody, które spowodują, że odbiorca będzie Ciebie słyszał, rozumiał i chciał słuchać.

Nauczysz się skutecznie przyciągnąć uwagę słuchaczy.

Nauczysz się znaczenia mowy ciała, bo przecież ciągle się komunikujemy.

Nauczysz się ćwiczeń dotyczących poprawnej wymowy i dykcji.

 

 

Praktycznie

Praktyczne ćwiczenia teatralno-dramowe spowodują, że zrelaksujesz się i nabierzesz dystansu,

przez co ograniczysz stres w czasie prezentacji,

Nauczysz się:

  • jak zagospodarować przestrzeń wokół siebie.
  • jak skupiać uwagę słuchaczy.
  • poznasz metody, jak przygotować się do wystąpienia
  • jak zagospodarować czas
  • jak wykorzystać prezentację w power-poincie

Szkolenie przeznaczone dla osób, które w pracy zawodowej stają przed koniecznością publicznego prezentowania produktów, osiągnięć i planów swojej firmy, instytucji i organizacji.

Trenerka korzysta z bogatego doświadczenia dziennikarskiego oraz konferansjerskiego w prowadzeniu gal, festiwali, spotkań autorskich, przeglądów.

Zobacz też

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozwiązywanie konfliktów
Warsztaty coachingowe
Sztuka zmiany emocji
Gra coachingowa Podróż bohatera
Psychologia osiągania celów
Efektywna komunikacja w modelu MaxieDISC
Skuteczne techniki sprzedaży
Rozwój osobisty
Zarządzanie zespołem
Procesy grupowe i facylitacja
Zarządzanie stresem

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera