Zarządzanie zespołem – szkolenie on-line
To szkolenie już się odbyło.
Nowoczesne zarządzanie wymaga od lidera skutecznej rozmowy z pracownikami, znajomość metod motywacji i umiejętności motywacji wewnętrznej. W czasie szkolenia poznasz wiele metod, przećwiczysz je, by potem efektywnie wdrażać w życie. Bo każdy szef ciągle się rozwija.
Program szkolenia
• Wprowadzenie
• Trójkąt profesjonalizmu
• Autorytet formalny i nieformalny
• Przywódca a zarządca
• Znaczenie temperamentu dla wykonywanego zadania
• Delegowanie zadań
• Skuteczna komunikacja i konstruktywna krytyka
• Motywacja zewnętrzna, a motywacja wewnętrzna
• Wykorzystanie pytań coachingowych w motywowaniu pracowników i wyznaczaniu swoich celów
• Przywództwo sytuacyjne Blancharda
• Radzenie w trudnych emocjach
• Teoria X/Y zarządzania zasobami
• Przyczyny konfliktów w zespołach
Sposób realizacji szkolenia
Warsztaty realizujemy w ciągu 8 godz. dydaktycznych w formie online na platformie Zoom.
Data szkolenia:
9.02.2021 (wtorek) godz. 16.00 – 19.00
10.02.2021 (środa) godz. 16.00 – 19.00
Cena kursu
250,00 zł
Istnieje możliwość pozyskania dofinansowania od 50% do 100%.
Dane do przelewu:
Zakład Doskonalenia Zawodowego
15-365 Białystok, ul. Pogodna 63/1
nr konta BANK MILLENIUM S.A. WARSZAWA 36 1160 2202 0000 0000 6000 1543
Tytuł wpłaty: 705110200 Potwierdzenie wpłaty proszę o przysłanie na adres: elk@zdz.bialystok.pl
Kontakt:
Małgorzata Kulągowska, m.kulagowska@zdz.bialystok.pl
tel. 87 620 26 10, elk@zdz.bialystok.pl
Trwające szkolenia
Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą
Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań
Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.