Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-seo-pack domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/anetazamha/www/anetazamojska/wp-includes/functions.php on line 6121
Rozwojowe środy – Emocje: przyjaciele czy wrogowie? - Aneta Zamojska Psycholog, trener, coach, autorka.
Szkolenie: Rozwojowe środy – Emocje: przyjaciele czy wrogowie?

Wyższa Szkoła Gospodarki, Ełk, ul. 11 listopada 24

To szkolenie jest nieaktywne lub zostało anulowane.

WYDARZENIE ODWOŁANE Z UWAGI NA PANDEMIĘ KORONAWIRUSA

Aneta Zamojska – trener, coach, Wyższa Szkoła Gospodarki Ełk

zapraszają na Rozwojowe środy.

Złościmy się, cieszymy, smucimy – okazujemy emocje na różny sposób. A czym one są? Skąd się biorą?

Czemu czasem albo często, wbrew zdrowemu rozsądkowi, przejmują nad nami kontrolę?

O tym porozmawiamy w czasie spotkania.

Spojrzysz na swoje emocje z innej perspektywy,

popracujesz z nimi, oswoisz.

Rozwojowa środa to:

jedno południe w miesiącu poświęcone sobie.

W gronie życzliwych osób, przy kawie i słodkiej przekąsce.

Po południu, w trakcie którego zgłębisz wiedzę na temat funkcjonowania człowieka, poznasz swoje mocne strony, zatrzymasz się na chwilę, zajmiesz się tym, co ważne – czyli swoim rozwojem osobistym.

Prowadzenie:

Aneta Zamojska – nauczyciel akademicki, certyfikowany trener rozwoju osobistego i trener biznesu, coach, coach grupowy i zespołowy, konsultant MaxieDISC, autorka powieści: „Sekundy do szczęścia” (Książka Roku 2016), „Uśmiech J.” (Książka Wakacji 2018), Absolwentka studiów podyplomowych: Psychologii Zarządzania na Uniwersytecie Wrocławskim, Audytu Wewnętrznego i Audytu Funduszy Unijnych oraz Doradztwo Zawodowe, uczestniczka wielu szkoleń u trenerów z Polski i zagranicy.
Ukończyła m.in. szkolenia w zakresie: Master in the Art of Pure Mind Coaching, Coachingu Kryzysowego, Practitioner in the Art of Pure Mind Coaching, Szkołę Coachingu Grupowego i Zespołowego, Mistrzowską Szkołę Storytellingu Biznesowego, Mistrz Praktyk Programowania Neurolingwistycznego, Praktyk Programowania Neurolingwistycznego w Biznesie, Akademię Trenerów Biznesu, Trening Dramowy dla Trenerów, Agile Project Management.

Autorka projektów kulturalnych, edukacyjnych i szkoleniowych. Od 2011 szkoli skutecznie pracowników i kadry zarządzające firm i instytucji, młodzież, terapeutów. Przekazuje wiedzę i umiejętności wykorzystując wiedzę trenerską, coachingową, jak również techniki dramowe czy doświadczenie dziennikarskie. W procesie coachingu wspiera osoby indywidualne oraz firmy. Pracuje na uczelni, w sektorze biznesu, kultury oraz z indywidualnymi osobami.

Zapisy: http://wsg.elk.pl/

Wstęp: 30 zł

Liczba miejsc ograniczona.

Zakończ każdy miesiąc w dojrzałym stylu.

Kto się nie rozwija, ten się cofa.

25 marca 2020, godz. 18.00 – 20.00

Miejsce: WSG ul. 11 listopada 24 (II piętro)

Trwające szkolenia

Raport MaxieDISC wraz z sesją objaśniającą

Czym jest MODEL DISC – style ludzkich zachowań

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi, które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność, poprawić relacje.

Zapisz się

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nadchodzących szkoleniach? Zapisz się do newslettera